Brev:
Forslag til morgenmad - 18 mdr.
1. november 2003
Alder:
18 mdr.
Forslag til morgenmad - 18 mdr.
Jeg har en datter på 18 mdr., som i en lang perioder har været glad for at spise havregrød til morgenmad. Det er hun for så vidt stadig, men jeg føler at vi godt kunne trænge til lidt afveksling så den ikke står på havregrød hver dag.
Kan du give mig nogle gode forslag? Hvordan ser det ud med yoghurt med frugt - er det usundt pga. sukkerindholdet?
Med venlig hilsen
Rikke Skov